Declic își mărește echipa: căutăm manager administrativ și financiar

De-Clic :: Declic își mărește echipa: căutăm manager administrativ și financiar
Dacă te pricepi la calcule, ai o minte analitică, îți place să-ți optimizezi continuu munca și procesele de lucru - toate acestea pentru o schimbare în bine a societății, atunci pe tine te căutăm. 

Pe scurt: Căutăm un Manager administrativ și financiar, care să gestioneze operațiile administrative și financiare ale organizației. Aceasta este o poziție cu normă întreagă, 40 ore / săptămână.
Pentru a aplica: Trimite CV-ul la echipa@declic.ro cu subiectul "Aplicație: Manager administrativ și financiar". CV-ul să nu depășească 2 pagini. Te rugăm să ne trimiți documentul în format PDF, cu numele și prenumele în titlu. Asigură-te că menționezi și un număr de telefon, la care să te putem contacta. Termen limită: 6 noiembrie.

Locație: Cluj-Napoca. 

Data de începere dorită: începere imediată.

Descrierea postului:

Declic caută un manager administrativ și financiar, dinamic și priceput, pentru a sprijini activitatea directorului executiv. Acesta este un rol strategic care supraveghează și optimizează operațiunile de zi cu zi în întreaga organizație, inclusiv operațiunile financiare și juridice. Acest rol gestionează și colaborează îndeaproape cu contractorii și funizorii de servicii externi precum firma de contabilitate și casa de avocatură. 

Responsabilități principale în domeniul administrativ:
- Înțelege cerințele administrative ale Declic și organizează operațiunile de zi cu zi.
- Asigură sortarea comunicării pe e-mail (member services) cu membrii comunității.
- Coordonează evenimente precum întâlniri ale echipei, deplasări în țară și străinătate, ce includ rezervări de cazări și mese, rezervări de bilete de transport și pregătirea agendelor de lucru.
- Gestionează căutarea și analiza comparativă riguroasă a furnizorilor de servicii și a ofertei acestora.

Responsabilități principale în domeniul financiar:

- Oferă suport directorului executiv în realizarea bugetului anual al organizației.
- Întocmește rapoarte periodice privind datele financiare ale organizației pentru directorul executiv.
- Coordonează raportarea financiară a proiectelor contractate de organizație.
- Realizează prognoze de bugete pentru aplicații la fonduri nerambursabile.
- Gestionează relația și comunicarea cu firma de contabilitate.
- Supraveghează și gestionează procesarea donațiilor membrilor, a plăților și a activităților conexe.
- Coordonează publicarea datelor financiare ale organizației pentru asigurarea unei bune transparențe. 
- Gestionează depunerea taxelor către toate instituțiile relevante și monitorizează îndeplinirea obligațiilor fiscale ale organizației.

S-ar putea să fii potrivit/ă pentru această poziție dacă:
- Ești o persoană extrem de bine organizată;
- Te consideri un fel de excel ninja;
- Lucrezi în mod autonom pe un spectru larg de sarcini și proiecte; 
Ne-am bucura dacă printre aptitudinile tale se numără și:

- Fluență în limba engleză (scris și vorbit)
- Pasiune demonstrată pentru analiza de date și cunoașterea tehnologiilor de interpretare a datelor.

Ce oferim:

Ca parte a echipei noastre de organizare, vei beneficia:

- Salariu motivant;
- Bonuri de masă;
- Asigurare medicală privată;
- Îndrumare și sprijin în folosirea tehnologiei ce stă la baza platformei Declic și însușirea metodei de lucru;

Aplică acum!